Kaip susigyventi su diabetu

Ar kada klausėte savęs – Kaip susigyventi su diabetu? Sėkmingas savęs valdymas yra gyvybiškai svarbi gyvenimo su lėtinėmis ligomis dalis, o emocinė gerovė turi didelę įtaką jūsų gebėjimui rūpintis savimi. Nuolat keliami reikalavimai ir susirūpinimas dėl ateities, kurie lemia jūsų gebėjimą susidoroti. Sveikas susidorojimas reiškia teigiamą požiūrį į savo būklės valdymą ir teigiamus santykius su kitais. Tai pirmas žingsnis siekiant sveikatos tikslų.

Susitvarkyti su diabetu

Svarbu rasti sveikų būdų, kaip susitvarkyti, kad neatsirastumėte žalingų įpročių, tokių kaip rūkymas, persivalgymas, gėrimas ar alkoholis. Tai ypač aktualu, jei sergate cukriniu diabetu. Patyrus daug streso, gali padidėti gliukozės (cukraus) kiekis kraujyje, jaustis labiau neigiamai ir gali būti ne toks sveikas pasirinkimas.

Susidorok su stresu!

Yra daug sveikų būdų susidoroti su stresu. Diabeto priežiūros ir švietimo specialistas padės jums rasti sveikų būdų, kaip susidoroti su jūsų gyvenimo būdu, įskaitant:
Ieškokite pagalbos Svarbu turėti žmonių, į kuriuos galite kreiptis.
Dalyvavimas mokymo apie diabetą pamokose arba diabeto palaikymo grupėje gali padėti valdyti diabetą ir geriau susidoroti su jausmais. Skirkite laiko užmegzti sveikus ryšius, kurie jums tinka ir padeda jūsų kelionėje. Atminkite, kad jūs nesate vieni!
Judinkite savo kūną Kai esate liūdnas ar dėl ko nors nerimaujate, eikite pasivaikščioti ar pasivažinėti dviračiu. Tyrimai rodo, kada esate aktyvus; jūsų smegenys išskiria chemines medžiagas, dėl kurių jaučiatės geriau.
Mąstyk pozityviai Tai gali atrodyti per daug paprasta, bet teigiamas požiūris tikrai padeda. Pagalvokite ir švęskite sėkmę, kurią pasiekėte gydant diabetą (net ir mažą). Pagalvokite apie žmones ir veiklą jūsų gyvenime, dėl kurių jis yra malonus. Gerų dalykų prisiminimas padės išgyventi sunkius laikus.

Būkite geri sau

Būkite geri sau Svarbu gerai jaustis dėl savo sėkmės. Tačiau taip pat svarbu negriaužti savęs, jei nepasieksite tikslo.

  • Galbūt per daug tikiesi.
  • Galbūt jūs bandote pakeisti dalykus, kurių jūs negalite valdyti.
  • Padarykite viską, ką galite, pažiūrėkite, kas veikė, o kas ne, tada judėkite toliau.
  • Darykite tai, kas jums patinka kiekvieną dieną.
  • Visiems būna gerų ir blogų dienų. Normalu karts nuo karto jaustis nusivylęs. Tačiau kartais jūsų patiriamas stresas ar slegiantys jausmai yra kažko didesnio požymis.
  • Naudinga pasikalbėti su savo diabeto priežiūros ir švietimo specialistu arba psichikos sveikatos ekspertu. Pasakykite jiems apie savo jausmus, ypač jei:
  1. Trūksta susidomėjimo gyvenimu ar malonumą teikiančia veikla?
  2. Miegate didžiąją dienos dalį arba negalite užmigti vakare?
  3. Nematote vertės rūpintis savimi?
diabetes, disease, health-3008315.jpg

Diabetas klastinga liga

Jeigu jaučiatės taip, lyg diabetas jus nugali arba kad negalite pasirūpinti savimi?
Svarbiausia suvokti, kad pagalba yra prieinama. Jūsų diabeto priežiūros ir švietimo specialistas, jūsų paslaugų teikėjas ir jūsų pagalbos sistemos, tokios kaip jūsų šeima ir draugai, yra jums padėti. Jie gali padėti jums išspręsti bet kokias rūpinimosi savimi problemas, kad sumažintumėte stresą ir pagerintumėte gebėjimą susidoroti.

Jiegu norite sužinoti daugiau apie diabetą, tai galite apsilankyti kituose blog’o puslapiuose
Jeigu norite sužinoti apie 1 tipo ir 2 tipo diabeto priežastis spauskičia čia

Dėkojame, kad skaitote mus!

Shopping Cart